Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak się na chipowanie do gwarancji na samochód?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jak się na chipowanie do gwarancji na samochód?

    Witam,
    Mam na sprzedaż mój smartphone Motorola RAZR XT910. Telefon zakupiony w sieci Orange (BRAK SIMLOCKA OD NOWOŚCI, BRAK BRANDU!!!) 05.10.2012, na gwarancji do 05.10.2014 (Dołączona faktura).

    Telefon w stanie praktycznie idealnym!!! Oczywiście mogą zdarzyć się gdzieś mikro ryski ale zapewniam że nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Oczywiście nic nie jest pęknięte! Gwarantuję że telefon nigdy nie upadł na ziemię oraz nie był zalany!!! Stan wizualny oceniam 9,5/10 a techniczny 10/10!!!

    Specyfikacja Motoroli RAZR:

    130,7 x 68,9 x 7,1 mm;
    waga: 127 g;
    obudowa wykonana z kevlaru;
    ekran pokryty szkłem Gorilla Glass;
    technologia Splash Guard, czyli zabezpieczenie przed przypadkowym ochlapaniem,
    dwurdzeniowy układ TI OMAP4430 o taktowaniu 1,2 GHz z GPU PowerVR SGX540;
    1 GB pamięci RAM;
    16 GB wbudowanej pamięci flash;
    slot kart microSD, karta o pojemności 16 GB w zestawie;
    4,3-calowy ekran Super AMOLED Advanced qHD o rozdzielczości 540 x 960;
    aparat 8 Mpix z możliwością nagrywania wideo w 1080 p;
    przednia kamerka HD 1,3 Mpix;
    baterii o pojemności 1780 mAh;
    12,5 godzin rozmów i 8,9 godzin odtwarzania wideo;
    Bluetooth 4.0;
    WiFi a/b/g/n, WiFi Direct;
    GPS z A-GPS;
    port HDMI;
    Android 4.1.2 Jelly Beans
    Przy zakupie KUP TERAZ dokładam drugą oryginalną ładowarkę sieciową oraz kartę microSD 4GB.

    Zachęcam do odbioru osobistego w Szczecinie. NAPRAWDĘ WARTO!!!

    Cena dla forumowiczów 450 zł i przesyłka gratis na mój koszt
    Oczywiście czekam na wszelkie propozycje cenowe, możemy się dogadać

    LINK DO AUKCJI:
    Link

    Fotki prześlę na maila dla zainteresowanych

    Damian

  • #2
    Jak się na chipowanie do gwarancji na samochód?

    Myślę o chipowaniu samochodu po dotarciu się silnika, ale zastanawiam się jak to jest z gwarancją przy takim zabiegu. Słyszałem, że potrafi ona być anulowana przy ingerencji w silnik. Jakie wasze doświadczenia? Chipował ktoś gwarancyjny samochód?
    O3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
    Błękit RACE
    Beżowa Alcantara
    Columbus
    Webasto

    Komentarz


    • #3
      Każda ingerencja w oprogramowanie (nie mówiąc już o mechanice, jeśli wchodzi w grę) to utrata gwarancji.
      Inna sprawa to, czy serwis będzie na tyle kompetentny, że zorientuje się, że coś było robione.

      Dla przykładu, ja kiedyś w Seacie zapytałem o założenie głośników i radia, bo niestety kupiłem bez i zaśpiewali horrendalną kwotę 1100zł. Oczywiście zapytałem, czy jak zrobię to sam to stracę gwarancję, odpowiedź była, że tak.
      Zaryzykowałem, założyłem wszystko sam i nikt się nie skapnął mimo, że auto było w tym samym ASO jeszcze kilkukrotnie.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Chris11
        Zaryzykowałem, założyłem wszystko sam i nikt się nie skapnął mimo, że auto było w tym samym ASO jeszcze kilkukrotnie.
        Pytanie jest takie czy robiono Ci coś tytułem gwarancji w samochodzie (coś się zepsuło etc.) czy robiłeś tylko przeglądy ?

        Komentarz


        • #5
          Re: Jak się na chipowanie do gwarancji na samochód?

          Zamieszczone przez BiDi01
          Myślę o chipowaniu samochodu po dotarciu się silnika, ale zastanawiam się jak to jest z gwarancją przy takim zabiegu. Słyszałem, że potrafi ona być anulowana przy ingerencji w silnik. Jakie wasze doświadczenia? Chipował ktoś gwarancyjny samochód?
          Cokolwiek Ci się stanie z silnikiem czy osprzętem i będziesz chciał zrobić na gwarancji, to jak znajdą "chipa" anulują gwarancję. Było parę takich przypadków na forum.
          Best ET = 13.666
          Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
          PerfectService by DGW

          http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
          http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Chris11
            Każda ingerencja w oprogramowanie (nie mówiąc już o mechanice, jeśli wchodzi w grę) to utrata gwarancji.
            na pewno się zorientują.. muszę zapytać w serwisie jak to jest przy chipowaniu bo wcale nie ejstem pewien tej utraty gwarancji. Mój tata kupował passata 2,0 TSI i przy odbiorze samochodu proponowali mu serwisowe chipowanie silnika ze 150 do 185 KM za kwotę 2000 zł. Jeżeli miała by być utrata gwarancji to raczej ASO by tego nie proponowało...
            O3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
            Błękit RACE
            Beżowa Alcantara
            Columbus
            Webasto

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez BiDi01
              na pewno się zorientują.. muszę zapytać w serwisie jak to jest przy chipowaniu bo wcale nie ejstem pewien tej utraty gwarancji. Mój tata kupował passata 2,0 TSI i przy odbiorze samochodu proponowali mu serwisowe chipowanie silnika ze 150 do 185 KM za kwotę 2000 zł. Jeżeli miała by być utrata gwarancji to raczej ASO by tego nie proponowało...
              ta propozycja jest z "*" i wyjaśnienia "*" też małymi literkami , potem tylko w tym ASO będziesz serwisował auto i naprawiał na gwarancji.
              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez micrusec
                Zamieszczone przez Chris11
                Zaryzykowałem, założyłem wszystko sam i nikt się nie skapnął mimo, że auto było w tym samym ASO jeszcze kilkukrotnie.
                Pytanie jest takie czy robiono Ci coś tytułem gwarancji w samochodzie (coś się zepsuło etc.) czy robiłeś tylko przeglądy ?
                Wykonywano naprawy gwarancyjne... Co wiecej, pracownicy nawet używali radia, żeby chyba sobie czas umilić.

                Co do chipowania w ASO, to jak kupowałem swoją Octavię to również o to dopytywałem. W Skodzie nie ma (póki co) takiej możliwości.
                Wiem, że w Seacie można było to zrobić na gwarancji.

                Komentarz


                • #9
                  A z tego co pamiętam to ktoś pisał na forum, że zgłosił reklamację na powłokę lakierniczą to pierwsze co zrobili to wzieli komputer i sprawdzili czy jest wirus
                  BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                  SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez shado
                    A z tego co pamiętam to ktoś pisał na forum, że zgłosił reklamację na powłokę lakierniczą to pierwsze co zrobili to wzieli komputer i sprawdzili czy jest wirus
                    żartujesz? Takie cygany? Ja pier***... wszystko by tylko nie dać klientowi tego za co płaci (produkt wysokiej jakości). A później biadolenie że ludzie nie chcą nowych samochodów kupować i jest to bardzo negatywne dla gospodarki.
                    O3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
                    Błękit RACE
                    Beżowa Alcantara
                    Columbus
                    Webasto

                    Komentarz


                    • #11
                      Luzik, najpierw to chyba trzeba dowiedziec sie czy nowe kody sa juz robione
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Jak sobie wezmą auto na przejadżkę to zaraz wyjdzie, że robione. Ja miałem licznik programować wyzerowany, bo auto było jeszcze na gwarancji, ale założenie było takie, że jakby coś poważnego się wysrało to bym przywrócił ori program.
                        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                        Komentarz


                        • #13
                          Kiedyś pytałem w Citroenie jak odbierałem C3 1,4HDI 75KM, czy jak zrobię 90KM to będzie problem. Odpowiedz kierownika salonu... do puki nie wysra się coś poważnego że będzie nam patrzyła na ręce warszawa nam to nie przeszkadza.

                          Jak teraz chipowałem swojego szkodnika to chip-men powiedział żeby uważać na akcje serwisowe bo maja w swoim zwyczaju tak jak serwisy komputerów trzeba nie trzeba resetujemy kompa/wgrywam nowy soft (pojechałem corolla do toyoty zrobić tylne hamulce i olej, to mi tak kompa przestawili ze jak się zapala światła to tablica przygasa w słoneczny dzień nic nie widać).
                          A z całym szacunkiem nie sądzę żeby serwisy były tak ogarnięte żeby wykryły chipa raczej go zniszczą wgrywając dedykowana fabryczna mapę ot tak żeby się czymś wykazać, na moją skromną wiedzę po fakcie da się to tylko na hamowni wyłapać choć też czytałem o VAG-ach mających fabrycznie nawet 120KM mimo ze w papierach 105
                          http://carsdetailing.blogspot.com/

                          Komentarz


                          • #14
                            shado, możesz zmodzić silnik na 1000koni a gwarancja będzie na wszystko oprócz silnika i osprzętu, mając tak zmodzone auto nie mogą odmówić naprawy np navigacji czy elementów lakierniczych
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz


                            • #15
                              A ja się zastanawiam nad demontowanym rozwiązaniem typu Power Pack, to ponoć na 100% nie da się wykryć po zdjęciu. Fakt mniej się da wykręcić z tego rozwiązania, ale leprze to niż nic. Dodatkowo są rozwiązania na pilota, tzn. jak potrzebujesz ekstra mocy to wciskasz guzik i ją masz, a w trybie "żona z dzieckiem" wyłączasz.
                              O3 1.8 TSI Blue Race

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez gusiak11
                                Jak teraz chipowałem swojego szkodnika
                                gdzie chipowałeś? :]

                                Zamieszczone przez piramida
                                możesz zmodzić silnik na 1000koni a gwarancja będzie na wszystko oprócz silnika i osprzętu, mając tak zmodzone auto nie mogą odmówić naprawy np navigacji czy elementów lakierniczych
                                no i też myślę tak, że jak już to na sam silnik anulują gwarancję a inne rzeczy bez problemu będą dalej na gwarancji. Tylko jak shado, napisał że nawet przed uznaniem gwarancji na lakier sprawdzali czy nie ma modów silnika to mnie zszokowało.

                                Zamieszczone przez wozhd
                                A ja się zastanawiam nad demontowanym rozwiązaniem typu Power Pack
                                tylko ponoć sporo mniej koni daje Power Pack.
                                O3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
                                Błękit RACE
                                Beżowa Alcantara
                                Columbus
                                Webasto

                                Komentarz


                                • #17
                                  BiDi01, Prawo jest takie a nie inne, to że ASO chce odmówić gwarancji na perforację z przyczyny wirusa to jest to tylko ich zagrywka bo tak na prawdę nie ma związku, myśle że pismo od prawnika w takim przypadku ostudzi zapędy ASO.
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X